Telefony:
P. o. Kierownika Biura
– Radosław Gajdamowicz – tel. 87 562 99 51
Zastępca Kierownika Biura
– Anna Fejfer – tel. 87 562 99 51
Specjalista ds. sprzedaży
– Barbara Gościewska – tel. 87 562 99 53
Specjalista ds. sprzedaży
– Marta Goliczewska – tel. 87 562 99 53
Klientów obsługujemy od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość załatwienia sprawy w czwartki po godz. 15.00, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.
Informujemy, że od 1 marca 2022 roku każdy indywidualny rachunek klienta do opłaty należności za energię cieplną powinien po 2 pierwszych znakach zawierać stały 12 znakowy człon numeru rachunku XX124020929690XXXXXXXXXXX
W Biurze Obsługi Klienta uzyskasz informacje o:
1. procedurze i kosztach przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej;
2. technicznych warunkach dostawy ciepła do obiektu;
3. finansowych warunkach dostawy ciepła do obiektu;
4. możliwościach zawierania umów sprzedaży ciepła;
5. przewidywanych przerwach remontowych w dostawie ciepła
Ponadto w Biurze Obsługi Klienta możesz:
– otrzymać materiały informacyjne i aktualną taryfę dla ciepła;
– skorzystać z porady technicznej związanej z zużyciem ciepła;
– sprawdzić swoją fakturę za ciepło;
– wypełnić ankietę;
– złożyć reklamację.
Wiadomość do Biura Obsługi Klienta e-mail: bok@pec.suwalki.pl
Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. eBOK dostępny jest pod adresem https://ebok.pec.suwalki.pl