Kontrast
Czcionka

BOK

Dodatkowe menu rozwiń

Przejdź

Biuro Obsługi Klienta mieści się
w siedzibie przedsiębiorstwa

przy ul. Przemysłowej 6A.

Telefony:

Kierownik Biura
– Marian Urynowicz – tel. 87 562 99 51

Specjalista ds. sprzedaży
– Barbara Gościewska – tel. 87 562 99 53

Specjalista ds. sprzedaży
– Marta Goliczewska – tel. 87 562 99 53

Klientów obsługujemy od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość załatwienia sprawy w czwartki po godz. 15.00, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Informujemy, że od 1 marca 2022 roku każdy indywidualny rachunek klienta do opłaty należności za energię cieplną powinien po 2 pierwszych znakach zawierać stały 12 znakowy człon numeru rachunku XX124020929690XXXXXXXXXXX

W Biurze Obsługi Klienta uzyskasz informacje o:
1. procedurze i kosztach przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej;
2. technicznych warunkach dostawy ciepła do obiektu;
3. finansowych warunkach dostawy ciepła do obiektu;
4. możliwościach zawierania umów sprzedaży ciepła;
5. przewidywanych przerwach remontowych w dostawie ciepła

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta możesz:
– otrzymać materiały informacyjne i aktualną taryfę dla ciepła;
– skorzystać z porady technicznej związanej z zużyciem ciepła;
– sprawdzić swoją fakturę za ciepło;
– wypełnić ankietę;
– złożyć reklamację.

Wiadomość do Biura Obsługi Klienta e-mail: bok@pec.suwalki.pl

Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. eBOK dostępny jest pod adresem https://ebok.pec.suwalki.pl