Jeżeli korzystacie Państwo z ciepła na cele c.o. lub c.w.u. dostarczanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, a nie posiadacie zawartej umowy sprzedaży ciepła z naszym przedsiębiorstwem, wszelkie uwagi, dotyczące niedogrzewania, przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody, prosimy zgłaszać do administratora budynku, zarządu wspólnoty mieszkaniowej, lub konserwatora budynku.
Jeżeli posiadacie Państwo zawartą z naszym przedsiębiorstwem umowę sprzedaży ciepła, tzn. jesteście odbiorcami ciepła, w przypadku stwierdzenia awarii lub jakichkolwiek zakłóceń w dostarczaniu ciepła do Państwa obiektów, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu do:
Zakładu Dystrybucji Ciepła
tel. 87 567 20 79 lub 605 665 490 – Osiedle Północ – kierownik Radosław Gajdamowicz
tel. 87 566 57 93 lub 603 771 829 – Osiedle Centrum – p. o. z-cy kierownika Łukasz Czupryński
Pogotowia Ciepłowniczego
Podczas zgłaszania zakłócenia, należy podać następujące informacje:
W trosce o właściwy poziom świadczonych usług wszystkie Państwa zgłoszenia pod powyższy numer są rejestrowane i archiwizowane. Ponadto, w przypadku poważniejszych awarii i spowodowanych tym dłuższych przerw w dostawie ciepła, pod podanym numerem można uzyskać informację o przewidywanym terminie usunięcia awarii i wznowieniu dostarczania ciepła do Państwa obiektu.