Zmiana funkcjonowania przedsiębiorstwa

Szanowni Państwo,

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego spowodowanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, pragniemy poinformować, iż wykonywanie zadań publicznych może podlegać ograniczeniom wyłącznie do zapewnienia pomocy obywatelom a także wykonywanie określonych zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów. W związku
z powyższym, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników do odwołania ograniczamy możliwość osobistych wizyt
w siedzibie naszej Spółki.

Zachęcamy do kontaktu poprzez kanał korespondencyjny, telefoniczny lub elektroniczny, za pomocą których można realizować wszelkie niezbędne sprawy związane z realizacją wzajemnych umów i zobowiązań.

Wszelkie sprawy związane:

z obsługą odbiorców ciepła – w tym realizacji umów sprzedaży, umów przyłączeniowych, zmiany miejsca zasilania, reklamacji, zgłoszeń  – prosimy kierować na adres bok@pec.suwalki.pl lub pod nr telefonu 87 562 99 51 – w godz. 7.00-15.00, a w czwartki w godz. 7.00-17.00;

z awariami dotyczącymi funkcjonowania systemu ciepłowniczego prosimy zgłaszać pod nr telefonu 87 562 99 94 lub mailowo na adresy: pec@pec.suwalki.pl w godz. 7.00-15.00, a po godzinie 15:00 na nr pogotowia ciepłowniczego 993.

Do dyspozycji Państwa pozostaje również sekretariat, gdzie można zgłaszać wszelkie sprawy pod nr telefonu 87 562 99 94.

Informujemy również o zamknięciu do odwołania funkcjonującej w przedsiębiorstwie kasy. Wszelkie opłaty prosimy regulować na wskazany w fakturze numer rachunku za pośrednictwem przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.

Jednocześnie przypominamy o możliwości dokonywania opłat bez prowizji we wszystkich placówkach Banku Pekao S.A.
(w „banku z żubrem”).